secureIt עונים על הצורך של מנהלי IT בביצוע פרויקטים בצורה החלקה ביותר והאמינה ביותר עם ליווי מקצועי ואחריות מלאה להצלחה

ניטור ובקרה

בעוד כל ארגון, מגודל מסוים, נדרש להפעיל שרתים, אחסון, גיבוי ואבטחת מידע, לעיתים קרובות ניטור ובקרה אינם נצאים בסדר העדיפויות.

אך SecureIT שמה דגש רב על הוספת שכבת ניהול חזקה לכל מערכת IT, כדי לספק למנהלים את הביטחון כי מערכות ה- IT פועלות כנדרש. בנוסף, מערכות ניטור ובקרה מאפשרות זיהוי מהיר של בעיות, ואיתור של מקורן, כדי למזער נזקים.

לייעל ולפשט

הדברים נכונים במיוחד בעידן הוירטואליזציה. מערכות הופכות להיות מורכבות, והיכולת לאתר מקור של בעיות פוחתת משמעותית לאור המספר הרב של מכונות וירטואליות המריצות עשרות יישומים שונים, והשילוב של אלה עם מערכים פיזיים. כל תקלה הבאה לידי ביטוי אצל משתמש הקצה דורשת ירידה לעומקי במערך המורכב. מערכות שליטה ובקרה, כמו אלה של WhatsUp Gold או SolarWinds מאפשרים לדעת מה קורה ברשת

ביטחון

ניטור ובקרה חשובים לא פחות כדי לשמור על הארגון מפני פעילות בלתי רצויה. לדוגמא, שימוש בלתי הולם ברשת הארגונית מצד עובדים. מערכות מתקדמות מאפשרות  לנטר, לנהל ולחסום גישה של עובדים לרשתות חברתיות, לאפליקציות הגוזלות רוחב פס, או אתרים שמהווים הפרה של מדיניות הארגון.

רגולציה

עבור חברות הנדרשות לעמוד ברגולציה, כלי שליטה ובקרה מהווים הכרח כדי לבצע ניטור מלא של הפעילות וכדי להוכיח בקלות פעילות לפי החוקים.

הפתרונות

SolarWinds היא חברה עטורת פרסים, המספקת כלי ניטור וניהול רשתות עבור החברות המובילות בעולם. בין כלי החברה, ניטור ביצועים, ניהול מרכזי של פתרונות אבטחת מידע, ניטור ומיפוי רכיבים ברשת, ניהול עדכונים, ניהול תמיכה ועוד.

WhatsUp Gold מספקת גם היא טווח של פתרונות קלים לתפעול, המתאימים לחברות בכל הגדלים. פתרון הדגל של החברה מורכב ממספר מודולים, הפועלים אצל חברות כמו קוקה קולה, סיסקו ובואינג, והם כוללים יכולות חזקות למיפוי אוטומטי של הרשת, ניטור מלא של רכיבי רשת וביצוע התראות למנהלי IT בזמן אמת, וטווח עצום של דוחות מוכנים לשימוש.

חסכון

בסופו של יום, מערכות הניטור והבקרה מספקות חסכון בעלויות ניהול הרשת. הן מקצרות תהליכי אחזקה, מספקות אוטומציה של תהליכים, ומאפשרות לייצר דוחות בזמן אפסי בהשוואה לעבודה הידנית הנדרשת בלעדיהן.